RSS
email

HE DOesn't !!

Bir Hidayet mevzusudur gidiyor son günlerde. Sezon başında çok büyük umutlarla Toronto'ya gelen Hido, kötü performansı sonucu Raptors taraftarı tarafından hedef gösterilmeye başlandı. Tabi ki burda tek suçlu taraftar değil. Hedo her ne kadar bu yeni sistemde henüz rolünü bulamamış olsa da isteksizliği ve istikrarsızlığı ile bizi bile çileden çıkarıyor zaman zaman.

Son kriz ise Toronto, Denver deplasmanındayken yaşandı. Hedo hastalığı sebebiyle -ki "stomach virus" olarak adlandırmış Amerikan medyası- kadroya alınmadı. Buraya kadar herşey normal tabi, ama bizim çocuğun maçın oynandığı saatlerde arkadaşlarıyla eğlenmeye gitmesi ve kareoke gecesinde şarkı söylemesi pek de sempatik bulunmamış Raptors fanlarınca...

Bunun üzerine bir sonraki maçta benchte oturup maçı en önden izlemek zorunda kalan Hido, "bu hastalık ile bir yıldır boğuşuyorum, taraftlar benden memnun olmayabilir ama ben şu an için bir şey söylemiyorum. Önümüzde 10 maç kaldı, kalan maçları en iyi şekilde bitirmek istiyorum" şeklinde bir açıklama yapmış. Ben de www.yahoo.com'un yalancısıyım...

Hidayet'in bu açıklamaları beni pek tatmin etmedi aslında, sezonu 10 maçla bitirmesi bile kafasında play off'un olmadığını kanıtlar nitelikte. Gelecek sezon Bosh'un bu takımda yer almayacağını bilmek için kahin olmaya da gerek yok sanırım. Önümüzdeki sezon Hidayet hedefsiz bir takımın parçası olacak gibi duruyor. Sanırım daha çok pizza reklamlarında izlemeye devam edeceğiz kendisini seneye de...

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder