RSS
email

1 Nisan 2010 / NBA'de Gecenin Maçları

Dallas Mavericks - Orlando Magic

Orlando Magic, Batı'da üst yerlerden sıra kapma yarışı içinde olan formsuz Dallas'a konuk olduğu maçta 97-82 kazanmayı başardı. Orlando cephesinde kenardan gelen Mickhael Pietrus 24 sayı ile takımının en skorer ismi oldu. Bu 24 sayıyı 7/8 gibi inanılmaz bir yüzde ile atarken 6/6 üçlük atış isabeti ile müthiş bir katkı yaptı. Vince Carter sakatlığının ciddi olmadığını gösterir nitelikte 19 sayı-7 ribaunt ile oynarken, Dwihgt Howard 17 sayı-20 ribaunt ile "canavar" performansı sergiledi. Ev sahibi ekipte ise Dirk Nowitzki 24sayı-6 ribaunt ile oynarken, kenardan gelen Terry ve Barea 16'şar sayı kaydetti. Dallas Batı ikinciliği yarışında ağır yaralar almaya devam ediyor. İkincilik yine el değiştirdi ve bu sefer temsilcimiz Mehmet Okur'un takımı Utah ikincilik koltuğuna oturdu fakat önemli olan ordan kalkmamak. Orlando'da ise işler iyi gidiyor. Doğu ikinciliğini garantiledi gözü ile bakılabilir. Artık Playoff'lardaki rakiplerini beklemeye başladılar.

Denver Nuggets - Portland Trailblazers

Batı'daki Playoff yarışını yakından ilgilendiren maçta, ev sahibi Denver nihayet kazanabileceğini gösterdi ve Portland'ı 109-92 devirmeyi başardı. Carmelo Anthony 25 sayı ile maçın en skorer ismi oldu ama yaptığı 9 top kaybını gözlerden kaçıramadı. Nene Hilario 22sayı-5 ribaunt-5 asist ile oynarken, Billups 21 sayı-4 ribaunt-6 asist ile katkı yaptı. Portland cephesinde ise Andre Miller 24 sayı ile takımının en skorer ismi oldu. Denver Batı ikinciliğinden beşinciliğe geriledi ve pek yukarılara çıkabilecek gibi gözükmüyor. Portland ise sekizinci sıradan Playoff yapacak gibi gözüküyor, zira dokuzuncu durumda olan Memphis ile arasında arasında 7 maç fark var.

Bookmark and Share

7 yorum:

kurkoc dedi ki...

Kobe ve Lebron ile ilgili haberi silmişsiniz :) Ki uyaran insan olarak en azından yazıyı silmeden üst tarafta yeni bir yazı ile durumu açıklama cesaretini gösterebilseymişsiniz.Ama basit çözüm var değil mi kökten yazıyı silmek! Aynı yazıyı öylesine tutmuş oldugum blogda bende yazdım ve KAYNAK belirttim.şimdi yeni bir yazı yazarak durumu anlatacağım..Blogunuzu takip ediyorum ama anlayış olarak sanırım baya bir mesafe kat etmeniz gerekecek..
İyi günler arkadaşlar

MeZaRKaBuL dedi ki...

Evet haberi ben yazdım sonra da senin yorumun üstüne diğer yönetici arkadaş silmiş yayını. Silindikten sonra geri alma şansım olmadığı için böyle bir uygulama yapamadım. Kusura bakma senin kadar profesyonel değiliz. Takip etmeye devam et ama blogu takip etmeye senin için de malzeme çıkar burdan :) sağol uyarın için...

kurkoc dedi ki...

Öncelikle belirteyim benim amacım açığınızı aramak falan değildi,ki blog konusunda profesyonel falan da kesinlikle değilim. Nba'i takip eden bir insan olarak piyasada bulunan Nba bloglarını mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum sadece.

MeZaRKaBuL dedi ki...

Evet blogunu gezdikten sonra farkettim ki 2008'den beri açık olan sitenle bizden daha tecrübelisin ama 2 senede 5 post biraz az olmuş sanki. biz bu siteyi 17 martta açtık ve kısa zamanda baya aktif bir blog oluşturduk. uzun zamandır ilgilenemedik blogla aslında. çünkü üç kişiyiz ve hepimiz üniversite öğrencisiyiz. bu dönem de sınav zamanımıza denk geldiği için eskisi gibi ilgi gösteremedik. güzel bir haber gördük sanki diye balıklama atladık ama uyarın sayesinde hatadan kötü bir şekilde döndük. bizi takip ettiğin ve uyardığın için teşekkür ederiz...

kurkoc dedi ki...

arkadaşım sen daha olayı sidik yarışına çeviriyosun..Ben blog falan tutmuyorum kendi kendime yazıyorum sadece..benim dışımda bloga giren ilk insan sensindir heralde..Öyle bizim gençlerimiz gibi tutan bloglara girip yorum bölümünde benim blogum girin okuyun gibi şebekliklere falan gitmiyorum..ki zaten okunmasınıda istemiyorum yani..amacım sadece kendi kendime vakit geçirmek.benim amacım sizi kötülemek falan değildi bunu bir kez daha belirtiyorum..tepkim ilk olarak alıntı belirtmeden haberi paylaşmanız ve daha sonra ise haberi silmenizeydi.al işte http://lagencolari.blogspot.com/2010/04/ergen-lebron-vs-olgun-kobe.html ...bu adamda yazmış...sonra yorum bölümünde belirtmiş..Bulundugunuz şartlarda(üniversite derdi) maçları yorumcu gözüyle izleyip,bunları düzgün bir dille paylaşabilmek vs gerçekten kolay iş değil ki bunu bende biliyorum..sanki ben blog düşmanlığı yapıyomuşum gibi anlaşılıyosa durum öyle değil.

#14# dedi ki...

Arkadaşım haberi ben sildim ve vaktim olmadığı için bi özür tarzında bir yazı yayınlayamadım. Zaten diğer arkadaşların sildiğimden haberi onlar blog a girince olmuştur. Bu yüzden bi iletişim eksikliği yaşandı. Yine de haklısın ama zamanla aşıcaz inşallah... yanlış anlamadık saolasın uyarın için...

MeZaRKaBuL dedi ki...

Yani demek istediğimiz şudur ki; uyarın için teşekkürler ve takip edildiğimizi bize hissettirdiğin için gaz verdin bize. ama biraz uzattın bu konuyu ondan buralara geldi olay... tekrar ve tekrar teşekkür ediyoruz uyarın için.

Yorum Gönder